Categories
Lifestyle

Hoe evenwicht te vinden tussen aflaten en fitness

De sleutel tot een gezond en gelukkig leven ligt in het vinden van balans, niet in het ontzeggen van jezelf de basisgenot van het leven, zoals comfort food en tv. Op voorwaarde dat u dingen in evenwicht kunt brengen met lichaamsbeweging en gezondere voedselkeuzes, kunt en moet u zichzelf verwennen.

Het basisprincipe ervan is bekend, want we hebben het allemaal in ons laten drummen toen we opgroeiden: als je ervoor werkte, kun je het krijgen. Het gaat erom of je het verdient om een ​​uur langer een videogame te spelen of een chocola te eten of niet. En het werkt, als je er eerst voor betaalt.

Voedselverwennerij

Voedselaflaten zijn lastig, omdat je jezelf niet na elke trainingssessie iets lekkers en comfort kunt gunnen, anders annuleer je al je harde werk. Het komt er echt op neer om een ​​eenvoudige formule correct te gebruiken. Als je lichaam het extra voedsel = energie krijgt om in te branden, heeft het geen reden om in je reserves te graven. Het is dus geen goed idee om na elke run een chocolade te drinken, tenzij je meer dan 10K hebt gelopen en een calorisch tekort hebt, zelfs na bijvoorbeeld een marsbar. U kunt uw “betaling” wel in termijnen doen gedurende meerdere trainingssessies.

Tv- en videogames

Dit zijn leuke, vooral series van goede kwaliteit en games van goede kwaliteit, niet iets dat je uit verveling bekijkt en speelt. De tv of games zijn niet het probleem, het constante zitten en nietsdoen. Onze lichamen zijn ontworpen om te werken en zijn het gelukkigst als ze zijn getraind. Dit is inderdaad de situatie van “gebruik het of verlies het”. En de meesten van ons brengen de hele dag veel tijd door met zitten, dus we hebben veel extra activiteit nodig om dat al te compenseren.

Het staat allemaal in de balans

Uiteindelijk raak je gewend aan de dagelijkse oefening en denk je er niet eens twee keer over na. Het wordt net zo normaal als je tanden poetsen; en om eerlijk te zijn zou het net zo goed een deel van je leven moeten zijn om fit te worden en te blijven.

Verdien je speeltijd en je zult je er nooit meer schuldig over voelen.

Categories
Lifestyle

De eerste stap naar permanente fitheid

Een mooi lichaam begint niet met een dieet en / of een lidmaatschap van een sportschool. Het begint in je hoofd. En dat mooie, opmerkzame je vindt dan zijn weg naar buiten voor iedereen om te zien. Het begint met zelfrespect, liefde en begrip dat je geest en je lichaam met elkaar verbonden zijn. De weg naar een betere lichaamsbouw ligt niet door de ene te martelen om de andere te verbeteren, maar wordt geboren uit de vereniging van de twee. Hoe we eruit zien is slechts een projectie van hoe we ons voelen… begin je nu fit en krachtig, mooi en verdienstelijk te voelen. De keuzes die je maakt moeten gemaakt worden uit liefde, liefde en respect voor jezelf en alleen dan zul je echte, blijvende resultaten gaan behalen.

Het is onze houding die moet veranderen, de manier waarop we over onszelf denken. In plaats van een lijst te volgen, zou je moeten beginnen met te vragen waarom zou je dit of dat eten? Wees nieuwsgierig naar wat je in je lichaam stopt, want dat zal het bouwmateriaal zijn voor de nieuwe mooie jij. Tenzij een bepaalde oefening u plezier geeft, mag u het niet doen. Je mag niet doen waar je een hekel aan hebt en positieve resultaten verwachten, tenzij je merkt dat je er uiteindelijk verliefd op wordt.

Om je lichaam vorm te geven, moet je eerst je geest vormen, je lichaam met respect behandelen en alles voorzien wat het nodig heeft, je activiteiten kiezen en wat je aandachtig eet. Om van buiten te veranderen, moet je beginnen met de persoon waarin je bent, geef het je volledige aandacht, zorg en liefde en zie het transformeren.

Categories
Lifestyle

Hoe u uw lichaam kunt laten luisteren

We zijn gespleten persoonlijkheden, bijna twee wezens die in één lichaam leven. Biologisch zijn we geëvolueerd om te communiceren om ons punt over te brengen en onze intenties duidelijk te maken. Om uit te drukken waar we staan, wat we willen of waarom we iets doen, hoeven we alleen maar te spreken … of dat denken we.

Ons lichaam heeft zijn eigen ideeën. Het heeft een uitstekende richtlijn, met als belangrijkste doel ons de beste overlevingskansen te geven. Het heeft hetzelfde doel als 200.000 jaar geleden: ons in leven houden. Alleen al omdat onze doelen recentelijk zijn veranderd, is het niet mogelijk te weten dat we daarom binnen ons eigen lichaam vaak in twee richtingen tegelijk worden getrokken.

We eten meer dan we nodig hebben omdat voedsel nu toegankelijk is en er veel is, maar aangezien ons lichaam de memo niet heeft gekregen, slaan ze het op omdat het hele lichaam begrijpt dat de tijden moeilijk zijn of op een gegeven moment moeilijk zullen worden dus alle middelen moeten worden gekoesterd.

Om het lichaam te hebben dat je wilt, een lichaam dat naar je luistert en reageert op al je opdrachten, wat die opdracht ook is, moet je de behoeften ervan respecteren en begrijpen wat de drijfveren zijn. Je moet een manier vinden om te communiceren en een gemeenschappelijke basis te vinden door je leven zo te structureren dat het de verandering op natuurlijke wijze beïnvloedt, zonder je lichaam tot onderwerping te dwingen.

Als je permanente verandering wilt, moet je levensstijl ook permanent veranderen. Breng een dialoog met je lichaam tot stand en laat zien dat er voedsel in overvloed is – het gaat niet weg, het is niet nodig het vast te houden. Laat ook zien dat je het nodig hebt om sterker te worden, omdat je het nodig hebt om dagelijks bepaalde taken uit te voeren (hardlopen, squats, push-ups), dus het zal ervoor zorgen dat het zichzelf aanpast aan de fysieke belasting.

Categories
Lifestyle

Fit worden en blijven als je een relatie hebt

Studies tonen aan dat de meeste mensen aankomen als ze een relatie hebben. Het is niet alleen dat de jacht voorbij is en we hebben al iemand om ons leven mee te delen en we voelen niet de druk om in vorm te blijven, het is ook het feit dat we nu alles wat we doen moeten coördineren met onze wederhelft die we nu hebben deel alles met.

Rekruteer je wederhelft om mee te doen

Werk volgens het principe dat koppels die samen trainen bij elkaar blijven. Het enige dat u nodig heeft, is een beetje planning, waarbij alle partijen op de hoogte zijn van de precieze tijd en het soort training dat u gaat volgen, zodat iedereen er mentaal en fysiek klaar voor is.

Koop een plan en zorg ervoor dat u het altijd kunt zien

Het vinden van een goed programma om te volgen is het halve werk, vasthouden eraan is een andere zaak. Het belangrijkste obstakel is dat we geneigd zijn het plan te vinden, maar het dan de helft van de tijd negeren. Druk alles af en leg het tentoon, kruis het na voltooiing aan en houd je voortgang bij.

Ga akkoord met het menu

Als we een relatie hebben, kunnen we geen diners annuleren of rondkomen met een halve yoghurt en wat zonlicht – het zou niet eerlijk zijn tegenover de persoon met wie je bent. Er wordt dus gekookt en er wordt altijd gegeten.

Maak uw huis fitnessvriendelijk

De beste manier om tussendoortjes te voorkomen, is door frites en snoep (chips en snoep) volledig uit uw huis te verwijderen. Dus als u iets speciaals en niet zo goeds voor u wilt hebben, moet u het huis verlaten en het eerst gaan halen. Je zult er op zijn minst een wandeling van maken en in het beste geval – je wilt niet de moeite nemen om uit te gaan en geen snack te eten. Je kunt een schaal met gewassen en kant-en-klare appels en peren op een tafel zetten voor als je ergens zin in hebt.

Categories
Uncategorized

Hello world!

Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!